۱ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۲۶

دبیر جشنواره موسیقی فجر در مراسم اختتامیه:

هنرمندان منتخب موسیقی به کشورهای همسایه می‌روند

هنرمندان منتخب موسیقی به کشورهای همسایه می‌روند

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌‌المللی موسیقی فجر در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از پذیرش درخواست کانون موسیقیدانان جوان توسط وزیر ارشاد تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ریاحی در مراسم اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: این مراسم در شرایطی آغاز می‌شود که بیش از هر زمان دیگری هنرمندان موسیقی را در کنار خود می بینید. به همین مناسبت امروز پیامی را به برگزیدگان موسیقی این دوره از جشنواره پیشکش شما خواهم کرد.

وی ادامه داد: شکوفه‌های نوپای موسیقی بر ساختار درخت تناوری روییده که ریشه ای ژرف دارد. از سوی دیگر، شناسایی هویت افتخارآفرین این شجره است که منجر به کشف زوایای دل‌انگیز موسیقی ایرانی شده و مقصد پیش روی موسیقی کشورمان را ترسیم می‌کند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر افزود: پذیرش درخواست ایجاد تسهیلات لازم برای مبادله هنرمندان موسیقی ایرانی با کشورهای دوست و همسایه و همچنین تقاضای تاسیس تشکیلاتی به نام کانون موسیقیدانان جوان که توسط وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفته، اتفاق بسیار خوشایندی است که من از همین‌جا تشکر ویژه‌ام را به آقای وزیر اعلام می‌کنم.

ریاحی تصریح کرد: به‌طور حتم چنین اتفاقات مثبتی می‌تواند امکانات بیشتری را برای تولیدات موسیقایی جوانان فراهم آورد، اما نکته حائز اهمیت اینکه در این مسیر همکاری نهادهایی چون وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی نخبگان امر مهمی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشیم.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش پایانی صحبت‌های خود اضافه کرد: گروه‌هایی که امروز در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در کنار عده زیادی از مسئولان، مدیران و هنرمندان نخبه این سرزمین معرفی می‌شوند، به همراه دیگر هنرمندان شرکت‌کننده، هنرمندان عزیز و جوانان ایران‌زمین هستند که همواره با آثار خود بهترین کارها را به ایرانیان ارائه دادند و من مراتب سپاس قلبی خود را از وزیر ارشاد و دیگر دوستانی که در برگزاری این جشنواره به ما کمک کردند، اعلام می‌کنم.

کد خبر 2501605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha